پرسپولیس زلزله

حدود ساعت 20:40 دقیقه چهارشنبه، ترکیب اصلی رئال مادرید از رختکن بیرون می‌‌آیند و از تونل عبور می‌کنند تا برای رویارویی با منچستر وارد سانتیاگو برنابئو شوند. 11 مرد خوش‌شانس آن روز احتمالا این افراد هستند: دیگو لوپز، آربلوا، راموس، په‌په، کوئنترائو، ژابی آلونسو، خدیرا، دی ماریا، اوزیل، کریستیانو رونالدو و بنزما. مورینیو این بازیکنان را بیشتر از سایرین به میدان فرستاده و اعتماد بیشتری به آنها دارد؛ به استثنای مارسلو که هنوز برای حضور در چنین مسابقه بزرگی آماده نیست.

ترکیب احتمالی رئال مادرید

 

په‌‌په یکی از بازیکنانی است که در 10 روز اخیر به تمرینات بازگشته و مقابل سویا 25 دقیقه بازی کرد. واران گزینه دیگر برای همکاری با راموس در خط دفاعی رئال است اما مدافع جوان فرانسوی برای رسیدن به آمادگی کامل تلاش می‌کند.

تغییر دیگری که مورینیو در ترکیب اصلی تیم ایجاد خواهد کرد استفاده از اسین به جای کوئنترائو است. بازیکن غنایی در دفاع راست مشغول خواهد شد و آربلوا به چپ متمایل می‌شود. این همان خط دفاعی است که مورینیو در ال‌کلاسیکو از آن استفاده کرده بود.

سایر بازیکنان حاضر در ترکیب مورینیو در خط میانی و خط حمله تقریبا مشخص است. خدیرا و آلونسو که در تمام بازی سویا روی نیمکت نشسته بودند، در مرکز خط میانی هدایت تیم را در دست خواهند گرفت؛ در حالی که اوزیل، دی‌ماریا، رونالدو و بنزما نیز تهدیدهای رئال برای گلزنی خواهند بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: